Kreiranje poslovnog bloga – uputstva za početnike

Predlošci za blogove poput WordPressa i Bloggera učinili su objavljivanje sadržaja na webu lakšim nego ikad. Kad ste odabrali ciljane ključne riječi i optimizirali svoju web stranicu, vaš je sljedeći korak privući što više posjetitelja. Blogovi i kreiranje ostalih sadržaja poput e-knjiga najbolji su način za privući prave ljude (ciljanu publiku) na web stranicu. Kako razmišljati o poslovnom blogu Kad razmišljate o blogu, “maknite se iz kože” vlasnika ili marketinškog stručnjaka. Umjesto toga, pokušajte razmišljati kao izdavač časopisa. Glavni cilj vašeg bloga trebao bi biti...

opširnije

Revidirajte i unaprijedite Vašu SEO strategiju

Trenutna SEO strategija vrti se uglavnom oko jedne riječi: kvaliteta, a iza nje se krije izvrsnost, posvećenost, maštovitost, predanost te kontinuitet. Kvaliteta bi trebala biti zvijezda vodilja svakog ozbiljnog specijalista za SEO. U protivnom se riskira pljuska od strane Google-a, a to nikako nije poželjno. SEO je evoluirao iz procesa koji je uključivao raznovrsne metode kojima su se čak momentalno i postizali izvrsni rezultati. No, Google je odlučio stati na kraj prečacima te je 2012. godine više od 500 puta ažurirao algoritme tražilica. Ukoliko se duže vrijeme bavite SEO-om, već ste bez...

opširnije

Što je to SEO (Search Engine Optimization)?

SEO ili search engine optimization je metodologija koja se sastoji od različitih strategija i tehnika pomoću kojih se povećava posjećenost neke internetske stranice na način da se pozicionira stranicu visoko u rezultatima pretraga na nekoj tražilici (čitaj “Google” s obzirom da prema statistikama više od 95% internetskih korisnika u Hrvatskoj koristi Google kao zadani i pouzdani pretraživač). Pravilno optimizirana internetska stranica vodi računa o dostupnosti tražilica kako bi je mogle “pročitati” i zaključiti što se na njoj nalazi, te povećava šanse za boljim...

opširnije

Vodič kroz on page optimizaciju web stranica

U današnje vrijeme biti dobro pozicioniran na Googleu i ostalim tražilicama nije jednostavna stvar. U biti, jednostavna je kad se zna što točno treba napraviti na stranici kako bi bila dobro optimizirana za tražilice. On page optimizacija je oko 35% ukupnih signala za kvalitetno pozicioniranje, tako da joj svakako treba posvetiti dovoljno pozornosti. S obzirom na dolazak Google algoritma po nazivu Hummingbird, kvaliteta samog članka i autoritet osobe koja ga je kreirala je najbitnija stavka. Ali da bi Google mogao što kvalitetnije indeskirati stranicu i shvatiti za koje ključne riječi je...

opširnije

Što je to Content Marketing [INFOGRAFIKA]

Content marketing kao jedna od najsigurnijih SEO tehnika zasigurno je pravi put ka kvalitetnoj optimizaciji za tražilice i povećanju broja posjetitelja. Ova infografika će vam dati osnovni uvid u to što je to content marketing i na koji način se provodi:  

opširnije

Strategija izbora ključnih riječi za web ili poslovni blog

Ako se želite baviti pisanjem poslovnog bloga ili samo urediti sadržaj na postojećoj web stranici, ključne riječi su ono od čega treba krenuti. Što je to ključna riječ? Ključna riječ je riječ ili fraza koju osoba upiše u tražilicu poput Googlea ili Binga, odnosno društvenih mreža poput Facebooka, Twittera ili LinkedIna. Zašto je potrebno izraditi strategiju izbora ključnih riječi? Sve više i više potrošača pronalazi tvrtke on-line putem tražilica. Kako ih pronalaze? Pomoću ključnih riječi. Srećom, vi možete iskoristiti ovu potrošačku naviku tako da optimizirate svoju web stranicu prema...

opširnije